Check Your Compensation

 

Koliko je bilo kašnjenja do vašeg konačnog odredišta?

 

Kada su vas obavijestili o otkazanom letu?

 

Jesu li vam uskratili ukrcaj iz opravdanih razloga (na primjer, nevažeće putne isprave ili sigurnosni razlozi)?

 
 
 

Propušteni povezani letovi

Propušteni povezani let je noćna mora svakog putnika. Razumijemo kako se osjećate zaglavljeni usred vašeg putovanja, daleko od planiranog odredišta. Srećom, ako putujete u Europu iliiz Europe, možda ste zaštićeni Uredbom EZ 261/2004 ili imate pravo na naknadu. Što to znači? Ako ste propustili povezani let zbog kašnjenja leta, otkazivanja ili uskraćivanja ukrcaja, možda imate pravo na naknadu u iznosu do 600 €.

Potraži sada

 

Što je naknada za propušteni povezani let?

Za let koji nije izravan koristimo pojam povezani let. Iako su ti letovi kupljeni kao jedna rezervacija, oni uključuju povezanost drugog leta preko drugih zračnih luka. Dakle, ako se jedan od letova poremeti, možete propustiti povezani let. Ali ne brinite - zračni prijevoznik treba vam organizirati novi let. Također, ako letite u Europu ili izvan Europe, možete imati pravo na naknadu prema Uredbi EZ 261/2004. Bez obzira na to je li vaš zračni prijevoznik uzrokovao da ste propustili let zbog otkazivanja leta, kašnjenja ili uskraćenog ukrcaja, još uvijek možete podnijeti zahtjev za naknadu štete.

 

Kada možete podnijeti zahtjev za naknadu za propušteni povezani let?

  • Ako ste propustili povezani letzbog kašnjenja, otkazivanja ili prebukiranosti leta
  • Ako propušteni povezani let je uzrokovao da kasnite više od 3 sata do konačnog odredišta
  • Ako je let poletio ili sletio u EU
  • Ako razlog za propušteni povezani let nije u vašoj kontroli (na primjer, nemate ispravnu dokumentaciju ili ste došli prekasno), ali je u kontroli zračnog prijevoznika (na primjer, tehničke poteškoće ili štrajk osoblja zračnog prijevoznika); 
  • Ne primjenjuje se ako je zračni prijevoznik osigurao zamjenski let

 

Kada putnici primaju naknadu za propušteni povezani let?

Postoji veliki broj sudskih odluka koje su ojačale prava putnika u zračnom prometu u korist potrošača. Europski sud (ECJ) i Savezni vrhovni sud Njemačke (BGH) donijeli su odluke o potrošačima, navodeći: 

  • Putnici mogu primiti naknadu za velika kašnjenja koja utječu na putovanja na više povezanih letova
  • Plan leta treba biti povezan u jednoj rezervaciji
  • Svi letovi koji pristignu nakon otkazivanja ili kašnjenja, bez obzira na to jesu li upravljani od istog zračnog prijevoznika ili drugog
  • Svi prethodni letovi prije otkazivanja ili kašnjenja, ali samo ako ih je upravljao isti zračni prijevoznik odgovoran za poremećaj leta

 

Putnici koji su propustili povezani let zbog zračnog prijevoznika te je odgođen i kasne više od 3 sata, mogu podnijeti zahtjev za naknadu od 250 € do 600 €. Iznos naknade ovisi o udaljenosti cijelog putovanja, od početne zračne luke do konačnog odredišta. Evo kako izračunati ukupni iznos naknade:

  • Kratke udaljenosti do 1.500 km - putnicima se isplaćuje naknada od 250 €
  • Srednje udaljenosti između 1.500 km i 3.500 km - putnicima se isplaćuje naknada od 400 €
  • Duge udaljenosti preko 3.500 km - putnicima se isplaćuje naknada od 600 €

 

No, kako bi imali pravo na naknadu propuštenih povezanih letova, oba leta trebaju biti dio iste rezervacije. To znači da ste rezervirali jedno putovanje od vašeg odlaska do konačnog odredišta, a zračni prijevoznik vam je izdao kartu za povezane letove. Najčešće su ovi letovi istog zračnog prijevoznika.

Različito je ako napravite dvije ili više rezervacija za letove i planirate uhvatiti jedan let za drugim. U tom slučaju, nemate pravo na naknadu, zbog propuštenog povezanog leta.

Možete provjeriti je li vaše putovanje jedina rezervacija preko vašeg referentnog broja. Ako je isti za sve letove, onda su oni dio iste rezervacije.

 

Kako se izračunava udaljenost za propušteni povezani let?

Udaljenost koju prelazi vaš let, ili je trebao preći, određuje iznos naknade koju možete potraživati. Ukupno vrijeme odgode (kašnjenja) ne utječe na svotu, ovisi isključivo o ruti. 

Važna je ukupna dužina putovanja, a ne broj letova koje su propustili.

To znači da, ako potražujete naknadu, svi letovi koji su se dogodili prije propuštenog leta mogu biti uključeni ako nisu bili od drugog zračnog prijevoznika. Drugim riječima, ako je zračni prijevoznik uzrokovao propušteni povezani let, oni su odgovorni za sve njihove vlastite letove, čak i ako su se dogodili prije prekida. Oni su također odgovorni za kasnije letove, čak i ako su preko drugog zračnog prijevoznika.

Ali ako su prethodni letovi drugog zračnog prijevoznika, onda oni nisu uključeni u izračun udaljenosti. Oni su, međutim, odgovorni za sve kasnije letove, čak i ako su drugog zračnog prijevoznika.

Odobrena udaljenost uključuje i otkazane letove, kao i:

  • letove koji dolaze nakon problematičnog leta, bez obzira na to je li ih upravljao isti zračni prijevoznik ili ne, 
  • prethodne letove ako ih je upravljao isti zračni prijevoznik odgovoran za otkazani let.

 

Podnesite zahtjev za odštetu odgođenog leta uz Claim24

Claim24 je ovdje kako bi zaštitila vaša prava kao putnika u zračnom prometu i potraživala naknadu za let od zračnog prijevoznika. Mi podnosimo zahtjev za odštetu u ime putnika, stupamo u kontakt sa zračnim prijevoznikom i skrbimo o svemu, koristeći našu pravnu i zrakoplovnu stručnost. Ne naplaćujemo unaprijed, nema plaćanja i ako izgubimo slučaj, nema financijskog rizika - princip poslovanja je „ako ne uspijemo, ne naplaćujemo“. Kada uspijemo i primimo odštetu, uzimamo samo 29% provizije od ukupnog iznosa naknade (uključujući PDV). Zainteresirani? Isprobajte naš besplatni kalkulator kako biste saznali imate li pravo na naknadu leta.

 

Was your flight disrupted?

 

Was your flight delayed, cancelled or overbooked? Get up to €600 compensation per person for your disrupted flight!

 
 
Provjerite naknadu
Ova stranica koristi kolačiće. Korištenjem claim24.hr, prihvaćate našu politiku o kolačićima. cookie policy.      PRIHVATI